zondag 17 december 2017

De Sizzix Thinlits Milk Box......Een warme Kerstgroet

Goedemorgen,

Vanmorgen de rest van mijn Christmas Gifts afgemaakt...

Wat een leuke Thinlits van Sizzix blijft het toch de Milk Karton Box...., ik heb de box op alle kanten bewerkt, zie foto
je kunt er zoveel kanten mee op en niet alleen voor de Kerst, deze had ik nog niet;-) dus nog maar even aangeschaft.... bij Leuke Stempels.nl

Aan de binnenkant heb ik een stukje mica geplakt dan is het wat meer af en als je de box met iets kleiners hebt gevuld (niet in mijn geval nu hoor, heerlijke gevulde chocolade kogels ;-) dat het er niet uitvalt...

Ik ben op het idee gekomen door de workshop van Hella van Leuke Stempels.nl van afgelopen woensdag 13/12/2017, Hella verzorgd iedere woensdagavond (op uitzonderingen na) om 20:00 uur een Workshop..misschien een leuk idee om eens **live** mee te kijken.....kijk even op bovenstaande link voor verdere uitleg...

De stempels zijn van Het Scrapbook Atelier en van CREAlies
De ster stans is ook van CREAlies


Leuk dat je weer even kwam kijken,
Fijn zondag
Tot de volgende keer
**Ellen**

Geen opmerkingen: